Post message
Debat:
Tvillinger
Navn:
E-mail:
Send mig en e-mail når der bliver svaret på mit indlæg
Send mig en e-mail når der er nyt i dette emne
Send mig en e-mail når der er nyt i denne debat
Send mig venligst ingen e-mail
Emne:
Besked:
Den 14-07-2005 11:08:21 skrev Anne: >Hej, > >Vi har Simo Bertini med svingbare hjul. Jeg kunne ikke drømme om andet. Den er meget nem at køre rundt med, dog lidt besværlig at bakke med, men det tænker jeg aldrig over. Jeg kan kun se at fordele overstiger ulempen. > >Anne > >Den 09-06-2003 19:51:45 skrev : >>Simoe Bertinien skal I IKKE købe. Kender to forskellige tvillingeforældrepar som har haft store problemer med styretøjet. Den ene familie har fået pengene tilbage. Styrtøjet er for sårbart i sin konstruktion. >>Jeg kna varmt anbefale Ingelsina kombivogn i aflang model, hvor de ligger med fødderne mod hinanden, fås i Babysam. De forstyrrer ikke hinanden, kan sove i den selv nu hvor de er snart 17 måneder hvis man er ude (sover i barnevogn hjemme nu), den kan skilles ad på 0,5, og kommer rundt alle steder ,også bussen, uden besvær. >> >>Den 06-05-2003 12:27:07 skrev Henrik: >>>Vi skal mindsanten også have 2 første gang, men har lidt svært ved at vælge "vogn". Der er jo mindst lige så mange meninger som der er vogne. >>>Vi planlægger at have to gamle vogne de skal sove i og så en kombiklapvogn. >>>Har set en Simo Bertini, kombi, med svingbare hjul, hvilket virker smart, men er der nogen der har erfaringer med disse? >>>Ellers er der Basson og Emmaljunga, og priserne er pretty much de samme. Findes der andre modeller vi skal være opmærksomme på? >>> >>> >>>