Post message
Debat:
Tvillinger
Navn:
E-mail:
Send mig en e-mail når der bliver svaret på mit indlæg
Send mig en e-mail når der er nyt i dette emne
Send mig en e-mail når der er nyt i denne debat
Send mig venligst ingen e-mail
Emne:
Besked:
Den 06-11-2005 22:57:28 skrev Merete: >Kære Rie >Jeg kan desværre ikke give dig et godt råd, men >da du efterlyser garvede forældres råd og gerne >vil vide, om det er normalt, at det ikke går lige >efter bogen, vil jeg sende dig min version. >Mine tvillinger ville heller ikke sove og til >sidst var min mand og jeg lige til lossepladsen. >Vi forsøgte ALT. Sov i flere måneder hver for sig >med hver sit barn. Prøvede alle Anna Wahlgrens >råd. Sundhedsplejerskens råd. Vores forældres råd. >Vennernes råd. Prøvede med mad, med trøst, med ro, >med musik. Prøvede at lade børnene skrige, med dét >resultat, at vi til sidst alligevel måtte give os, >da børnene var fuldstændig hysteriske og ikke var >faldet til ro efter flere timer. Fuldstændig >opløst i snot og gråd var de. > >Efterhånden som månederne gik, begyndte jeg at >ryste, når aftenen nærmede sig, og jeg vidste, at >vi skulle igennem endnu en nat. > >Vi fandt aldrig ud af, hvad der var galt. Da >børnene var tre år fik vores nedslidte familie >nogle få nætters søvn ind imellem, og det >begyndte langsomt at blive bedre og tåleligt. >Vi har ikke fået lyst til at få flere børn, fordi >det var så hårdt dengang. For hårdt - det er det! > >I dag er børnene 12 år, søde, velfungerende, og >vi har et normalt familieliv - som vi engang >troede, at vi havde vinket farvel til for evigt!!! >Alt andet er gået godt - det var bare den pokkers >nattesøvn. > >Du skal vide, at det ikke er dig, som ikke er god >nok. Jeg kan forstå, at du gør hvad du kan... og >mere kan ingen forlange. > >Pøj pøj > > > > >