Post message
Debat:
Tvillinger
Navn:
E-mail:
Send mig en e-mail når der bliver svaret på mit indlæg
Send mig en e-mail når der er nyt i dette emne
Send mig en e-mail når der er nyt i denne debat
Send mig venligst ingen e-mail
Emne:
Besked:
Den 18-04-2006 21:15:01 skrev Mette: >Hej Ida! >Jeg er en enægget tvilling på 28 år, og med de erfaringer som jeg har med i bagagen, >synes jeg at man som hovedregel altid skal sørge for at sætte sine tvillingebørn >i hver sin klasse. >Jeg har oplevet at dannelsen af mit "jeg" har været temmelig længe undervejs og at >jeg har haft svært ved at finde dette "jeg", altså svært ved at løsrive mig fra min >søster. Vi gik i klasse sammen til og med 7 klasse, og igen i gymnasiet. Jeg tror at >det på mange måder kunne have været lettere at "finde sig selv" hvis vi havde gået i >hver sin klasse. >Held og lykke med beslutningen! >MVH Mette >Den 24-03-2004 14:18:59 skrev : >>Hejsa >> >>Jeg har 2 drenge på snart 3 år, jeg har lige >>skrevet dem op til en privatskole, men finder så >>ud af, at der højst sandsynligt kun vil være én >>klasse/årgang det år, hvor de skal starte i skole, >>og jeg ville jo helst have dem i hver sin klasse. >>Er der nogle her med erfaring indenfor det >>område, samme klasse/hver sin klasse ??? >> >>Mange hilsener >>Ida